keskiviikko 13. elokuuta 2008

Syksy, syksy...

Syksy on aina muutosten aikaa. Ihmiset vaihtavat luokkiaan, opiskelupaikkojaan, asuntojaan jne. Samalla on myös hyvä hetki miettiä miten elämä on muuttunut vuoden aikana. Omalla kohdallani elämäni ei ole kovin paljon muuttunut ulkoisesti, ainoastaan viime syksynä olin vielä Etelä-Afrikassa, jonne on vieläkin melko ikävä. Sisäisesti tunnen vanhentuneeni, mikä ei ole huono homma ollenkaan, ehtihän minulla jo olla tässä pieni parinkympin kriisi. Se taitaa olla jo ohi, tai sitten se kestää pari vuotta ja sitten voi alkaakin jo miettimään kolmenkympin kriisiä. Onneksi tuo on vielä hyvin kaukana, en minä nyt niin vanha vielä ole! (Haha kohta kehitän itselleni kriisin, että olen jo vanha mukamas...)

Syksy Suomessa on minulle hiukan jännää aikaa, Etelä-Afrikassahan on tällä hetkellä kevät. Muutenkin pimeys saa minut hakeutumaan kaikenlaisiin tapahtumiin ja ihmisten keskelle, muuten alan varmasti ikävöimään E-Afrikkaa! No, tällä kertaa vierellä taitaa kulkea myös mies...

Itse en ole kovin innoissani erityisesti tästä syksystä, sillä minun pitää tasapainoitella kahden opiskelupaikan välillä. En kuitenkaan malta odottaa, että pääsen ostamaan ihania neuleita! Eilen kiersin Stockmannin ja olisi tehnyt mieli ostaa muutama neule, mutta hillitsin itseni, sillä ulkona oli eilen melkoisen lämmin ja päädyinkin ostamaan t-paidan Zarasta. Tänään sää on kuitenkin hyvin pilvinen ja kolea, joten ehkä olisi kannattanutkin ostaa ne neuleet t-paidan sijaan... No, ehkä huomenna uusi kierros!

"Wake Me Up When September Ends"

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

syksy on aina ollut lempivuodenaikani, niin kaunista joka puolella ja sade ropisee ah niin ihanasti.