keskiviikko 24. syyskuuta 2008

Thinking about you

"Yesterday I saw the sun shinin',
And the leaves were fallin' down softly,
My cold hands needed a warm, warm touch,
And I was thinkin' about you."

Thinking about you by Norah Jones

Kai tuo kertoo jo jonkin verran... Minulla oli siis mieletön viikonloppu reilun sadan ihmisen kanssa ja monet meistä ei välttynyt uusilta ystäviltä, draamalta tai uusilta ihmissuhteilta. Siitä se sitten lähti ja tänään olin todella kivoilla treffeillä vanhan ystäväni kotona ja hän kokkaili minulle. Olin hänen luonaan kuusi tuntia, aika meni mielettömän nopeasti! Toivottavasti tästä seuraa jotain jatkoa, hän on viikonlopun poissa mutta ehkä sunnuntaina... :) Lyhyesti sanottuna olen todella ihastunut, mutta myös hiukan huolissani, sillä usein ihastukseni eivät pääty hyvin erinäisistä syistä. Tämä tuntuu muutenkin jopa liian hyvältä ollakseen totta...  Lisäksi meitä kumpaakin yhdistää Etelä-Afrikka, jonne me kumpikin haluamme vielä muttaa takaisin! Tämä on nyt tälläistä ihastuneen hehkutusta, korkealta voi tosin olla nopea pudotus alas, valitettavasti.

Ihana ja mieletön ranskalainen ystäväni Cecile on muuttamassa takaisin Suomeen! Olemme nähneet viimeksi joskus toukokuussa ja minulla on mieletön ikävä häntä! En ole ikinä tavannut toista niin huoletonta, lämmintä ja hauskaa ihmistä. Hänen kanssaan pystyy puhumaan aivan kaikesta eikä hän arvostele, hän on myös aina valmis spontaaneihin tekoihin kuten minäkin!

Kai kaikki onkin aivan hyvin... Synttärit tosin lähestyy ja parinkympin kriisi tuntuu olevan taas kerran oven takana!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tästä tuli todella positiivinen olo:) Jotenkin huout elämän iloa.

Neala kirjoitti...

Oi kiitos, kommentistasi tuli minulle vuorostaan todella positiivinen olo :)